Taftville

Nu är jag framme och settled i USA. Det känns verkligen som en dröm att vara tillbaka här! Eller, snarare som att besöka en dröm från det förflutna... Men det är väldigt härligt att vara här! Jag och Chuck har bara myst, spelat Alfapet (behöver jag säga att jag vann?), kollat på film, shoppat och ätit gott...

Idag ska vi fortsätta på samma bana, kanske dra till Providence en sväng. Imorgon tar vi Metro North-tåget in till det stora äpplet om vädret tillåter! Är det här inte livet!

Och på onsdag kommer pojkarna hit. Jag är fortfarande pirrig, men ser mycket fram emot det!


Jag lyssnar just nu på: "More than words" med Extreme

Kommentarer
Postat av: Kerstin



TACK för hälsningen!Jag gillar blogg! Gott att höra att du har det bra. Det har vi också och vi önskar er ett GOTT NYTT ÅR!

2010-01-01 @ 16:15:03
Postat av: Anni

Hoppas att ni har det fab i US, jag saknar dig. Men när du flyttat dit och blivit lyxhustru så kommer jag och hälsar på. Finn mig en amerikanare också, är du snäll. Svenska män är ju helt dumma i huvudet.



Puss och massa kärlek!

2010-01-03 @ 17:19:20
URL: http://avanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0