GLAD PÅSK!



Idag på påskafton har vi - UTOMHUS - pysslat (allt bara blåste iväg men jag bet ihop) ett torftigt påskris och en påskhare med läbbiga ögon. Jag har gömt och pojkarna har letat upp påskägg. Sen åt Will och Ben upp godiset och gömde de tomma äggen för mig. Inte riktigt lika kul att leta efter tomma ägg, but still. Ben var på kalas, Will på sin första fotbollsträning och jag åkte och köpte mig en ny BH för mina första drickspengar. Jajamen, två skift har jag hunnit skopa glass på mitt nya jobb! Jag trivs. Känns bra. Fast efter första natten trodde jag högerarmen skulle gå av av träningsverksmärta efter att ha skopat ett långt pass. Kommer ha värsta body builder-högerarmen jämte samma gamla spinkisvänsterarm efter sommaren tror jag!

Nu travade jag "off topic". Det är läggdags för alla trötta påskfirare. Imorgon blir det att sjunga i kyrkan och sen kanske nåt extra extra smarrigt till middag!

GLAD PÅSK!!


Jag lyssnar just nu på: Chuck som borstar tänderna


Kommentarer
Postat av: Chuck

It was a nice weekend, and I'm glad you can enjoy listening to me brush my teeth...

2012-04-09 @ 16:38:17
URL: http://www.curtishome.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0