Glimtar från London

Nu är vi hemma från vår sedan länge hypade resa till London. Tänkte att jag skulle skriva ett par rader om hur det var. Ska jag sammanfatta med ett endaste ord blir det FANTASTISKT. Ja, fantastiskt är produkten av följande faktorer:


  • Fick träffa mamma, pappa, Rebecka och Karolina
  • Fick äta semesterriktig icke-fettsnål stört god mat. Och vin, Baileys, öl. Och diverse desserter...
  • Snubblade förbi en tonårscrowd som väntade på att Rihanna skulle komma ut från ett hotell. Såg Rihanna komma ut efter 45 minuter
  • Fick sen se Rihannas "peers" i vax på Madame Tussauds (however you spell it)
  • Gick på musikalen Dreamboats and Petticoats! Det hör liksom till. Och är jäkligt kul när man går...
  • Tog en tur i London Eye -- rekommenderas till andra Londonfarare! Inte svindyrt, inte svinlånga köer, men svinbra utsikt.
  • Fick torr- och ångbasta samt bada jacuzzi i hotellets spa
  • Shoppade på bästa Primark. Som kära gamla vänner träffades vi igen, Primark och jag. Och det var passionerat minsann.

BILDBOMB:

 

Jag lyssnar just nu på: "Jag kommer" med Veronica Maggio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0