2012

Nu sitter jag här, första dagen av 2012, i favoritfåtöljen och lyssnar på Lars Winnerbäck. Det nya året firades in igår med ett Star Wars-maraton och scrapbooking. Inte så värst glittrande eller festligt, men MYSIGT och GOSIGT.

Idag gick jag och hundarna på hajk. Sedan övade jag på min pianoläxa. Det går riktigt bra, så mycket bättre när man har lite motivation och lite jävlaranamma. Benjamin har också börjat spela för Miss Katie nu, hade sin första lektion igår, och är lika "into it" som jag är. Jag jobbade även vidare med 2011-scrapbooken, och Chucken scrappade lite han också.

Sen, efter att jag hade varit sådär lagom igång under dagen, tog jag ett riktigt lååångt bad. Blev ordentligt mosig och kände för nåt extra gott att äta. Slängde ihop min nya favoriträtt -- hemgjorda indiska Naan och räkor+broccoli med Tikka Masala-sås. Mmm!



Ooo, nu blev jag så himla sugen på att plinka lite till på pianot... Ciao!

Jag lyssnar just nu på: "Tvivel"


Kommentarer
Postat av: Chuck

Star Wars... not festive???? I don't know what you mean. Lightsabers, the force, and Carrie Fisher in a very skimpy outfit...

2012-01-04 @ 02:01:05
URL: http://www.curtishome.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0